کاغذ A4 سل پرینت 80 گرمی از جمله بهترین کاغذها برای انواع دستگاه کپی و پرینتر محسوب می‌شود. و به عنوان یک کالای پرمصرف در دفاتر فنی، شرکت‌ها و سازمان‌ها مورد استفاده می‌باشد.

از این رو برخوردار بودن از کیفیت بالا، بسته‌بندی مناسب و استفاده ار دستگاه‌های برش لیزر تمام اتوماتیک در تولید این کاغذ جهت حفظ جایگاه فعلی این محصول ایرانی از اهمیت بالایی برخوردار است.

کاغذ آ4
کاغذ آ۴

مواد اولیه کاغذ A4 سل پرینت سفید 80 گرمی معمولاً از کشورهایی مانند اندونزی و چین وارد می‌شود و در کشور عزیزمان ایران، داخل شهرهای یزد و اصفهان به وسیله دستگاه‌های بروز با تکنولوژی بالا با برش لیزری و دقیق در ابعاد A4 برش می‌خورد و بعد از بسته‌بندی در سراسر ایران عرضه می‌شود.

کاغذ Cell Print کار را برای شما لذت بخش می‌کند چون ساخته شده از مواد اولیه سلولوز چوب با کیفیت می‌باشد. و تشکیل شده از 100 درصد محصولات مزارع اکالیپتوس است. و بدون ایجاد الکتریسیته ساکن، بدون کوچک‌ترین گیر کردن داخل انواع دستگاه کپی و پرینتر کار را برای شما لذت بخش می‌کند.
ویژگی:

کاغذ A4 سل پرینت سفید ۸۰ گرمی همان طور که گفته شد در بین انواع کاغذ موجود در بازار از درجه سفیدی بالایی برخوردار است. این امربه دلیل به کارگیری تکنولوژی‌های روز و استفاده از خمیر کاغذ عاری از کلر یا همان پالپ Pulp می باشد. که می‌تواند تا حد بسیار زیادی خمیر کاغذ را که در لحظه‌های اولیه تولید رنگی متمایل به زرد دارد را کاملاً سفید نماید.
بیشتر بخوانید کاغذ سابلیمیشن چیست و چه کاربردی دارد؟

البته هستند انواع تولید کنندگان به جهت سفید به نظر رسیدن کاغذ برای مصرف کننده. اقدام به پاشش پودری سفید رنگ به روی کاغذ نمایند. که این امر موجب افزایش ضخامت کاغذ و تغییر رنگ آن می‌شود.

توصیه می‌کنیم به هیچ وجه از این دست کاغذها داخل انواع دستگاهای چاپ استفاده نشود. زیرا پودر به کار رفته باعث استهلاک بیش از‌اندازه دستگاه میشود.
تولید و مصرف:

کاغذ سل پرینت بدون پرز با دستگاه‌های برش لیزری تمام اتوماتیک در خط تولید کارخانه، تولید می‌شود. تا بعد از قرار دادن داخل انواع دستگاه کپی، پرینتر و فکس در نقاط عبور بر روی درام. مگنت و غلطک‌ها هیچ گونه ردی از پرز و پودر بر جای نگذارد. این محصول، کیفیتی مناسب جهت انواع مقاصد گوناگون چاپی با سرعت بالا دارد دلیل استفاده زیاد از انواع کاغذ A4 در مشاغلی مانند دفاتر فنی، مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات قیمت و کیفیت این محصول استراتژیک برای مصرف کنندگان آن بسیار مهم است.

کاغذ A4 سل پرینت
مشخصات فنی:

کاغذ A4 سل پرینت سفید 80 گرمی را با گرماژ 80 گرم در بازار می‌شناسید. این بدین معنی است که هر برگ از آن در ابعاد1× 1 متر مربع برابر با 80 می‌باشد. که باعث می‌شود ضخامتی استاندارد و مناسب را جهت انواع امور چاپی به ما بدهد.

در بیشتر دستگاه‌های کپی و پرینت سیستم به گونه‌ای طراحی و ساخته شده است. که شما می‌توانید تنها با استفاده از کاغذ ۸۰ گرمی عمل چاپی را انجام دهید.